Tankar&Åsikter

Hej,i detta inlägg kommer jag berätta mina åsikter om famouse peopleee.
Eller ja,kommer väl skriva vad jag tycker osv!
 
Vi kan börja med
 
Miley Cyrus
Jag tycker själv att Miley är en stor inspiration,och en grym människa! Men efter hennes hår klippning,och hennes låtar wrecking ball och we can't stop har ju en hel folkmassa typ rent ut sagt fått damp haha! Från ett håll hör man : Du var sjukt mycket finare i långt hår, då jag kan tänka  ( Fine alla har ju sin egen åsikt) Men då kör alla igång med att hon är en helt annan miley,och att dom saknar gamla miley,och att hon typ har spårat.. Men nej gott folk,det kallas move on! Alla växer upp,och det är Mileys sätt att visa att hon har växt upp ? Am I Right? :)
Men alltså,inte fan blir alla galna om rihanna lägger ut halvnakna bilder på instagram,eller om typ halvabefolkningen springer runt näck,nej det är ju för att alla andra kommer undan med allt? Bara för att Miley är känd,betyder ju inte det att hon ska få massa skit för det,usch nej hatar människor som inte har vett! Mileey u goo guurl!
 
Selena Gomez
Visst är Selena sjukt fin,men kan inte säga att hon sjunger bra. Det är ju min åsikt,alla har ju olika åsikter! Sedan så kan jag tycka,att det står aldrig att" Selena Gomez spårar " det jag menar är att det händer aldrig något? Jag skulle inte kunna ha en Förebild som aldrig gjort något fel,eller jo det kanske hon gjort men dom har aldrig skrivit om det,utan att hon har kommit undan med det? Who knows.. Nej men,nu får jag väl hat för mina åsikter haha.
Men annars är hon väl en fin person både insidan o utsidaan..
 
Justin Bieber
Alla vet nog vem Justiin är? Haha,annars tror jag att jag ramlar av stolen haha..
Jepp många av er kanske vet att jag älskar justin,och jag har faktiskt inte kritik,på han tycker faktiskt mest synd om han.. Han försöker göra så många saker som är bra,men får oftast skit av det,av alla paparazzis? och massa storyys . Well t.ex folk säger justin skiter i allt,han bryr sig inte om någon,han vill bara ha en stoory . Då detta kommer från haters *jag har läst detta på youtube osv* då tänker jag,aah visst säg så du,alla har ju en åsikt,men det är ju inte du där bakom data skärmen som skänker en halv miljon till barnsjukhus om inte mer? I have no idea-- Och besöker cancer barn som älskar justin såå sjukt mycket,och barn i andra länder om varken har mat eller vatten? Mjoo sitt ni å hata.Ni skulle inte klara en dag i hans skooor. Aja,jag tycker han är grym på allt,och sjuukt snygg dock!  Justin började på Avon Theather * stavning* med en vattten flaska och gittarr,och typ alla andra började vid en inspelnings studio. aja puss justin♥
 
 
Är bara tvungen
One Direction
 

One Direction ett band som började för att fem? killar inte gick vidare i x-factor för dåliga så dom skapade ett band tillsammans? eller dom gick väl inte vidare? :) Har ingen aning,men jag såg det på YT,men ja typ niall å harry ser väl bra ut,men dom andra är la inget för mig,dom sjunger hyfsat bra,har ni någongång sett clara henry,hennes one direction hemlighet? typ nåt video? :)
Då hon avslöjar att dom sjunger om justin * The way that you flip your'e hair - hm hmmh kan inget mer hahaha
dom är ju beliebers cuuute ^^
Ajaa
 
That's it,hoppas jag inte får hat för detta,ville bara dela med mig av mina åsikter å tankar ! :) Massor av kramar!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0