Hello my shadow self

Jag har så många konstiga tankar nu förtiden.. 
kan vara från att  '' varför flyger tiden iväg, varför går tiden så sakta? 
'' Varför får inte jag vara lycklig,ha ett bra liv? Medans andra får har det så jävla bra?
Varför får inte jag ha mina nära och kära kvar vid min sida? Min farmor min farfar min kusin? Men varför får dom andra?  Har jag otur,eller tycker inte livet om mig bara ..
Ibland kan jag må så dåligt så jag nästan vill göra illa mig,för att ta bort all ilska,och all sorg. Men då jag hoppas och tror att det finns dom som fortfarande vill ha mig levande.
Men det är väl bara önske tänkande antar jag! Livets gång : Vi föds vi dör.
Ta vara av tiden så länge ni kan och orkar ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0