fem saker jag stör mig på.

Nu tänkte jag skriva fem saker jag verkligen stör mig på.
 
1. Folk som pratar skit om en,med andra och säger jag säger allt face to face,ja visst. BULLSHIT.
2. Folk som tycker att man inte behöver visa sin glädje om man nu beställt / köpt VS,det är ju självklart var och en som bestämmer om man vill lägga ut bild,men man bebhöver ju liksom inte göra det till värsta stora saken,en Victoria Secret kostar liksom 115 inte dyrt haha.
3. Attention Whores. HAHA låter så fjolligt.
4. Falska människor, folk som inte kan stå för vad dom sagt.
5.  Människor som utnyttjar en,och det har jag blivit utav typ två pers i min gamla skola,ni kan gå å lägga er.
 
Men det var fem saker jag avskyr/stör mig på.
sött haha,jag är bredvid ''dagmamman till höger. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0