- I'm fine

 
Because everything inside me, screams no,no ,no ,noo..
 
Hej,hur mår ni? 
Jag mår sådär som vanligt,men jag lyckas ha ett leénde på läpparna runtom familjen.
Sjukt att jag knappt orkar eller vill prata med någon i familjen,enda jag verkligen kan prata med är min storasyster. En knut på huvudet i stickad kofta,så trivs jag i min säng. We are bestfriends bed+me = ♥
Imorgon drar jag iväg till falun akuttandläkare hmm.. 
Musiken finns alltid där för mig, typ 4% av mitt liv är utanmusik.. Känns som jag bara lyssnar på depp låtar,som får mig att må dåligt,men endå känna mig trygg! Har en hel spel lista med sådana låtar..
Aja,weell jag ska fixa ett tidsinställt inlägg nu till imon,sen ett vanligt till ikväll.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0